Thursday, May 17, 2012

Gambar Mana Satu Diri Kita Sebenarnya


Assalamualaikum dan Salam Maghrib semua..

Tak lama lagi dah nak masuk waktu Solat..Semoga Semuanya Khusyuk dalam melakukan ibadah yang wajib dilaksanakan..Ajarlah anak bersolat dari usia kecil lagi supaya bila anak-anak dah besar tidak menyalahkan Ibu bapa.

Sekadar untuk renungan bersama dan Muhasabah untuk diri sendiri..


6 comments:

Mama Ann said...

Bagus juga tu remind..kadang2tu terleka juga duduk kt desktop ni..terima kasih....

Harith Iskandar said...

terbaiklah...thanks sbb tlg ingat kan.tp sy mmg mcm dlm katun tu..cuma bab milah tu xtau lah...name sape ntah saye sbut..ehehe :)

mama aini said...

ehem semuga kita tidak terleka dgn keindahan dunia sahaja..hu2x..

Kasih Salina said...

Mama Ann, memang tak boleh disangkal..

Kasih Salina said...

Harith, satu realiti tu..thanks berkongsi..cuma kita tak terdaya melawan jika tak kuat..

Kasih Salina said...

Mama Aini..harap2 begitulah..
teknologi makin maju..benar2 melekakan!

Pertandingan Mewarna Adik & Kakak Sertai

Hari ni adik & kakak masuk pertandingan mewarna. Tapi biasalah main dengan anak-anak pra sekolah ni, mak pak plak yang kalut mewarn...