Saturday, May 26, 2012

Aishwarya Rai Tampil Langsing Di Cannes 2012

Aikkk..hari tu nampak Aishwarya Rai gemuk, ni kurus la pulak. Ubat slim apa yang dia makan dan guna ye.. selepas beberapa bulan melahirkan anak pertamanya, pelakon jelita Bollywood, Aishwarya Rai Bachchan mengambil keputusan untuk membuat kemunculan pertamanya selepas bersalin di Festival Filem Cannes 2012.

Isteri kepada Abhishek Bachchan itu sebelum ini telah dikritik hebat oleh media antarabangsa apabila masih gagal mengembalikan bentuk badan asalnya selepas melahirkan seorang anak perempuan pada November tahun lalu.

Bagaimanapun, Aishwarya telah mengejutkan para peminat apabila tampil lebih langsing pada acara karpet merah dan mendapat pujian daripada pelbagai pihak.

Papparazi berjaya merakam gambar Aishwarya yang kelihatan gemuk selepas beberapa bulan melahirkan anak sulungnya.
 
Tampil dalam busana rekaan Abu Jani-Sandeep Khosla, bekas ratu cantik dunia itu kelihatan menawan dan telah memukau hadiran yang terlihat kelibatnya.

"Walaupun masih kelihatan sedikit berisi auranya sudah cukup untuk membuatkan orang lain terpukau dan Aishwarya cukup cantik," ujar salah seorang peminatnya.

Aishwarya dalam satu temubual sebelum ini pernah memberitahu dia sangat bahagia bergelar seorang ibu dan tidak kisah mengenai masalah berat badan yang sedang dihadapinya. (Mstar)
 
 

No comments:

Pertandingan Mewarna Adik & Kakak Sertai

Hari ni adik & kakak masuk pertandingan mewarna. Tapi biasalah main dengan anak-anak pra sekolah ni, mak pak plak yang kalut mewarn...