Sunday, May 20, 2012

Penangan Ustaz Azhar Idrus Tak Pernah Pudar (UAI)

Gambar-gambar semasa program Santai Anak Muda, Padang Kota Lama, Penang 19.5.12. Belum pernah lagi tengok Ustaz berceramah ada ramai muda mudi yang terlibat dan sudi mendengar. Semoga semuanya mendapat keberkatan dan berterusan.





10 comments:

Acik Erna said...

salam kasihsalin..memang ramai sungguh ye

mama aini said...

ehem mama selalu dengar ceramah ustaz azhar kat you tube..he2x..

aReLaN said...

ramainya.bila la nak dengar live kat tempat ceramah dia.asyik layan kat youtube je.hmmm

ainnoraini said...

Mmg ramai..seronok tengok ramai org gi majlis ilmu mcm tuu...kakain selalu dgr utube jer..

caliph shuriken said...

seronok tgk suasana majlis ilmu cmni ^^

Kasih Salina said...

@Acik Erna - ya, lautan manusia macam tgk konsert..moga semua yg hadir benar2 ambil input yg berguna..

Kasih Salina said...

mama - ni pun sambil berblogging dok dengar sepintas lalu..

Kasih Salina said...

arelan - yer lah tu, (gurau ek)

Kasih Salina said...

kak ain, kalau blh satu hari dapat tgk live best juga, saya sejak ada anak kecik ni payah sgt..HB jer selalu ada peluang..so kdg2 dia pi sesorang

Kasih Salina said...

@caliph shuriken - aha, memang terasa lain kalau ada sambutan hangat mcm ni..

Pertandingan Mewarna Adik & Kakak Sertai

Hari ni adik & kakak masuk pertandingan mewarna. Tapi biasalah main dengan anak-anak pra sekolah ni, mak pak plak yang kalut mewarn...