Monday, May 28, 2012

Hafiz Juara Mania Tak Tahu Nak Buat Apa Dengan RM500,000



Hafiz AF7 ketika ditemuramah oleh wartawan hiburan baru-baru ni cakap dia tak tahu lagi nak buat apa dengan hadiah kemenangan sebanyak RM500,000 itu. Jumlah tu terlalu banyak baginya. Aku rasa Hafiz akan menjadi artis Astro yang paling ngetop mengalahkan artis-artis yang pernah bernaung di bawah Astro. Apa taknya, dengan populariti dikecapi sebelum ni seperti sentiasa ada kesinambungan, kerap masuk dalam Juara Lagu, semua lagu-lagunya jadi top hot termasuk OST Ombak Rindu yang menjadi filem paling tinggi kutipan di Malaysia, jemputan menyanyi sana-sini, dan macam-macam lagi lah. Iklan komersil jer aku rasa belum lagi, mungkin iklan syampu rambut sesuai kot (hehe, gurau jer Hafiz). 

Hafiz ni sebenarnya 'sekampung' dengan suami aku juga, sebelum dia glemer masuk AF satu famili memang kerap makan kat gerai makan mak mertua aku di Kuching. Itu aku ikut cakap adik ipar aku lah, sebab kami dah lama duduk kat Kedah ni, kalau balik Raya atau cuti sekali-sekala tu, bukannya gerai tu buka pun. Cuma sejak dia dah glemer ni, hanya famili dia jer kadang-kadang makan kat situ.

Apapun, aku yakin Hafiz akan pandai membahagikan wang hasil kemenangan tu untuk kegunaan peribadi, pelaburan, ataupun simpanan masa depan. 

Semoga terus sukses!


1 comment:

StuntWomanWho :) said...

bagi aku jelah duit tuh . haha

Pertandingan Mewarna Adik & Kakak Sertai

Hari ni adik & kakak masuk pertandingan mewarna. Tapi biasalah main dengan anak-anak pra sekolah ni, mak pak plak yang kalut mewarn...