Tuesday, May 29, 2012

Apa Motif 'Lelaki Misteri' Nak Ganggu Wardina

Apa Motif 'Lelaki Misteri' Nak Ganggu Wardina
Susah juga menjadi orang terkenal seperti artis dan selebriti, mudah juga terdedah kepada bahaya mungkin sebab ada yang iri hati, sakit hati, saja-saja nak dengki dan khianat, saja-saja nak buat kacau ataupun minat yang luar biasa terhadap artis tersebut. 
Sama juga la halnya dengan kes pengacara televisyen, Wardina Saffiyah Fadhlullah, 33, yang mana beliau telah diganggu dengan panggilan lucah daripada seorang lelaki bernama Arif. Wardina sudah membuat laporan polis di Balai Polis Taman Melawati, Hulu Klang.

Menurut kata Wardina, lelaki itu membuat panggilan sebanyak dua kali dan mendakwa dia merupakan kakitangan sebuah stesen penyiaran dan mahu menemubualnya. Lelaki itu membuat panggilan pada pukul 5 pagi dan diikuti pada pukuk 9.15 pagi.

Panggilan telefon yang pertama Wardina tidak menjawab. Pada pukul 9.15 pagi, lelaki itu menghubunginya sekali lagi tetapi apabila ditanya dia dari stesen mana, lelaki itu kata tidak boleh beritahu. Selepas itu lelaki terbabit mula mengeluarkan perkataan-perkataan yang lucah.

p/s: tidak kira lah sama ada artis ataupun kita ni siapa, tetapi dalam soal keselamatan kena berhati-hati dan sentiasa berwaspada kerana kita tidak tahu siapa musuh kita.



No comments:

Pertandingan Mewarna Adik & Kakak Sertai

Hari ni adik & kakak masuk pertandingan mewarna. Tapi biasalah main dengan anak-anak pra sekolah ni, mak pak plak yang kalut mewarn...