Thursday, May 3, 2012

Aksi & Foto Nora Danish yang Melampau & Terlampau




Tak nak kata apa dah.. Cuma kesian jer melihatkan aksi Nora Danish yang terlampau nih.. kalo ye pun makan hati dengan Jejai & Fasha, agak2 lah sikit nak goda laki lain pun.. Semoga balik dari Umrah ni, Nora Danish akan lebih insaf.





 


7 comments:

Harith Iskandar said...

ishh ishh ishh tul ke c nora tu?mmm sian dianape lah dia jadik mcm tu kalau betul dia.harap2 dia insaf leaps lik dr umrah nnti :/

Aine Ainun said...

Masyaallah,
moga cpat2la kawen..

Puan Gojes said...

astagfirullahalazim. tak tahu nak kata apa da, jika benar nora. berubah la sedikit demi sedikit. kalau bkn, editing by someone, pun tak tahu nak kata apa. zaman it.

Huda said...

kesian kat nora, bukan apa, dahlah dia tengah mengerjakan umrah, lepas tu kat malaysia ni tengah bersepah lak gambar dia cam ni kat internet..kita doakanlah yang baik untuk dia..mudah2an ada perubahan baik untuk dia..

inazamri said...

sama2 kita doakan agar kembalinya dr mengerjakan umrah nnt tiada lg imej sebegini.

Norzie hany said...

Suka tengok pic dia pakai tudung masa mengerjakan umrah baru2 ni.Harap2 lepas ni tiada lagi pic terlampau dan melampau ni.

gnesop poseng said...

gambart lama kot sbelum insaf nih? heheh

Pertandingan Mewarna Adik & Kakak Sertai

Hari ni adik & kakak masuk pertandingan mewarna. Tapi biasalah main dengan anak-anak pra sekolah ni, mak pak plak yang kalut mewarn...