Monday, May 7, 2012

Adik Kashif Suka Makan Apple



"Apple tak kupas lagi ni..dah nak ambik gambar.."

"Ok..adik gigit dah ni.."

"Okay, adik makan pelan-pelan ni.."

"Sambil tengok TV ni..nyum..nyum.."

"Habis dah makan..tukar baju lompat atas basikal pulak..!!" Sori, gambar ni blur sebab nak cepat takut si Kashif ni jatuh dari basikal tu. Nampak tak dia angkat dua-dua belah kaki naik atas basikal, bertuah punya budak.


8 comments:

Nazayiena said...

Adik dah byk gigi ke nak mkn epal tu?

Kasih Salina said...

haha..giginya baru nampak 2 batang kat bawah..2 batang lagi gigi atas baru nampak sket..

Norzie hany said...

Ala2...cutenya adik ni.Berapa tahun umurnya Salina?

YATZAKIE said...

eh..samala ngan anak saya..suka sgt makan epal..gigit sampai kadan2 terceki la kak..hehe

Kasih Salina said...

Norzie hany..

baru 1 tahun..cukup 15 mei ni..

Kasih Salina said...

Yatzakie..

hehe, bahaya tu..mmg kena pantau bebudak ni..risau kita..

mama aini said...

ehem..adik dah besarlah mama..dah pandai naik basikal..ha2x..

Kasih Salina said...

mama tahu yer..adik ckp aper..hihi

Pertandingan Mewarna Adik & Kakak Sertai

Hari ni adik & kakak masuk pertandingan mewarna. Tapi biasalah main dengan anak-anak pra sekolah ni, mak pak plak yang kalut mewarn...