Wednesday, May 16, 2012

Nazmi Faiz Disangka Kaka Ketika di Portugal


Foto terbaru Nazmi di Portugal...

Nazmi Faiz Manzor kini berada di Portugal, akan terlibat dengan ujian pemilihan pada hari ini...untuk pengetahuan korang, masa di Portugal lewat 7 jam dari waktu tempatan di Malaysia.
Ramai tengok kata hensem, macam Kaka, macam orang Portugal pun ada. Nazmi ni gaya dah ada, skill pun boleh tahan cuma kena lipat ganda lagi lah kalau nak ikut jadi macam Cristiano Ronaldo tu.



2 comments:

Zack Chenta said...

setuju! insyallah,dengan usia muda nazmi dan bakat yang hebat,jika digilap,akan lebih menyerlah,mungkin suatu hari nanti dapat menandingi Christiano Ronaldo

Kasih Salina said...

Bagus komen awak ni, betul2 konfiden dia akan jadi yg terbaik jika digilap lebih baik lg di Eropah sana...

ya..kita mmg nak ada player berkelas dunia..

Pertandingan Mewarna Adik & Kakak Sertai

Hari ni adik & kakak masuk pertandingan mewarna. Tapi biasalah main dengan anak-anak pra sekolah ni, mak pak plak yang kalut mewarn...