Thursday, May 17, 2012

Lantangnya Rita Bersuara Dan Berkeras Menuntut Hak Dia dan Anak-Anak

Petang semalam berlangsungnya prosiding ringkas berkaitan isu tuntutan cerai daripada suami Rita, Aidil Zafuan di Mahkamah Rendah Syariah Daerah Petang, Shah Alam dan prosiding berakhir dengan penarikan balik tuntutan.

Rita Rudaini menjelaskan yang beliau rasa kelakar dengan tuntutan yan dibuat oleh Aidil iaitu supaya Rita kembali taat kepada suami dengan berpindah rumah ke kediaman baru Aidil Zafuan di USJ 1. Bagaimanapun, Rita berkata dia tidak akan memenuhi tuntutan tersebut yang dianggap tidak matang.
Ikuti rakaman video yang dibuat oleh Roti Kaya









p/s: Sepatutnya isteri bantu suami jika suaminya kurang berkemampuan.

4 comments:

cinnamon.com said...

kak ni sebenarnya tak rajin sgt utk mengikuti kisah2 artis ni..

bila terbaca je,terasa sgt simpati.muka artis ni boleh di katakan cantik2 belaka,duit pun rasanya ada,bila tgok pada penampilan.

tapi bab rtangga,kebanyakannya gagal...kenapa ye?

Cik mama said...

Dah rasa mcm bertarik tali plak diaorg ni kan, kejap nak cerai kejap nak baik, apa pun semoga mereka menemui jln yg aman, kesihan pada anak2 tu. ermmmmm

Harith Iskandar said...

kesian kat anak-anak,yg jadi mangse anak2 juge.mak bapa tahu nak jage diri sendiri aje.tgk klip ni penig lak sy dgn si rita ni..aidil pn same.mmm.tp tu lah, cantik xmestinyer bagus.hodoh xmestinya xbagus.tp itu yg aidil nak kan?so dia kene terima lah.harap jadi pengajaran utk smua suami isteri dluar sane.jgn gaduh2 smpai cerai berai.kesian anak2 :/

Kakzakie said...

Kesian pada anak-anak yg terpaksa mengharungi ini semua... Pada kakak kalau tak ada org lain campurtangan mereka ok...

Pertandingan Mewarna Adik & Kakak Sertai

Hari ni adik & kakak masuk pertandingan mewarna. Tapi biasalah main dengan anak-anak pra sekolah ni, mak pak plak yang kalut mewarn...