Thursday, May 17, 2012

Kenapa Shah Rukh Khan Mengamuk Gila Di Stadium Kriket



Tegang..kecoh
Apa yang kecoh sangat? Terkejut aku bila bintang filem Bollywood yang dah dapat title Datuk dari sebuah negeri di Malaysia, siapa lagi kalau bukan Shah Rukh Khan (kanan) mencetuskan kekecohan dengan para pengawal keselamatan di Stadium Kriket, Wankhede Mumbai, India.

Benda ni dah berlaku Rabu lalu cuma aku masih tak tau sangat kenapa sampai macam tu sekali. Aku dapat tahu pelakon itu juga diharamkan daripada menjejakkan kaki ke stadium tu seumur hidup dia kerana melanggar peraturan berkenaan. Gambar AFP.

*Aduhai, jagalah sikit title tu..orang kat Malaysia tak pesan ker? (Orang yang ada title kat Malaysia pun ada macam tu kan...huhu)


2 comments:

Puteri Kasih said...

sampai mengamuk dah tu

Kasih Salina said...

yer lah, hilang seri pelakon ni..

Pertandingan Mewarna Adik & Kakak Sertai

Hari ni adik & kakak masuk pertandingan mewarna. Tapi biasalah main dengan anak-anak pra sekolah ni, mak pak plak yang kalut mewarn...