Friday, May 18, 2012

Air Mutiara Untuk Sejukkan Badan


Biasanya kalau demam ataupun nak sejukkan badan orang akan minum air badak kan! Sama la aku pun, tapi air mutiara ni bagus jugak sama jer fungsi dengan air badak tu. Tapi air badak tidak sesuai kalau nak bagi anak-anak bawah umur 2 tahun. Anak aku si Kashif selalu demam, pi kat farmasi, dia bagi air mutiara ni, katanya sesuai untuk bayi bawah 2 tahun.

ok jugak la bila dah minumnya dan fungsi air mutiara ni selain untuk sejukkan badan boleh digunakan untuk tujuan kecantikan.


4 comments:

Kakzakie said...

Di tempat kakak tak ada juallah. Kakak tak pernah nampak lagi...

Nyue said...

kita pon xpernah jumpa ag...he3

mama aini said...

ehem..mama tak pernah jumpa lagi air ni..mungkin kat klang belum dijual lagi..

Zurah Zura said...

Kalau org dewasa leh minum gak tk kak

Pertandingan Mewarna Adik & Kakak Sertai

Hari ni adik & kakak masuk pertandingan mewarna. Tapi biasalah main dengan anak-anak pra sekolah ni, mak pak plak yang kalut mewarn...