Wednesday, May 2, 2012

Gambar Majlis Sanding Azza & Watie Elite



Pasangan kontroversi, Norwati Sadali atau Watie Elite dan suaminya, Zulkifli Daud (Joey) akhirnya mendedahkan tarikh pernikahan sebenar mereka selepas hampir lima bulan berteka-teki dengan pihak media.

Watie, 35, berkata, dia dan Joey telah selamat bernikah pada 22 Disember tahun lalu di kediamannya di Bukit Antarabangsa di sini dengan berwalikan adiknya iaitu Mohd Nor Azni Sadali.

"Ada banyak sebab mengapa kami enggan mendedahkan mengenai pernikahan kami kepada pihak media pada masa itu walaupun sebenarnya ingin berterus terang.

"Bagaimanapun semuanya telah selesai dengan baik dan diharapkan penjelasan ini telah menjernihkan keadaan," ujarnya kepada mStar Online.

Watie dan Joey, 38, ditemui ketika diraikan dalam sebuah majlis resepsi yang diadakan di kediaman Setiausaha Akhbar Menteri Perdagangan Dalam Negeri Koperasi dan Kepenggunaan, Datuk Ruhaidini Abd Kadir.



Sumber: Mstar


5 comments:

Anonymous said...

cantiknya watie..

Acik Erna said...

ketinggalan acik..macam maan boleh bersanding sama pulak tu kan

Aine Ainun said...

Alkisahnya...samnding sama ha....

semoga jodohnya berkekalan hendaknya..Amin

Kayu Manis said...

baguslah dah kawin.

semoga bahagia.

sekadar satu coretan said...

Semoga berkekalan...
Sama padan pasanganya tu..

Pertandingan Mewarna Adik & Kakak Sertai

Hari ni adik & kakak masuk pertandingan mewarna. Tapi biasalah main dengan anak-anak pra sekolah ni, mak pak plak yang kalut mewarn...