Friday, May 11, 2012

Ibu Saya Kata: "Pakai Baju Kurung la Cantik."


"ok la ibu, adik keluar dulu tauuu..nak tengok miowww kat luar tu..nanti kakak tinggal adik pulak..
tapi ok ker adik pakai baju kurung nih.."

"Maaf lah yer..kena masukkan jari dalam mulut jugak sebab gigi atas saya baru jer tumbuh..takde benda yang saya boleh gigit..Gerammm sangat ni tau.."

"ok ibuuu..adik dah masuk dalam rumah ni..kat luar tadi kena marah dengan kakak.."

"Tunggu la kejap, adik nak tengok tv ni..saya kan peminat setia Kampung Boy, Upin & Ipin dan Wonderpet.."

"apa pandang-pandang, ada nampak muka saya macam orang Jepun ker.."

"sebuk jer lah nak tangkap gambar saya ni..tunggu kejap, kaki saya tersangkut nak jatuh ni.."



6 comments:

azi said...

Comelnya!!!...:)

Kakzakie said...

Adik tersangat comel dan ayu... auntie pun terpikat. Jalan baik-baik sayang kain tu takut terpijak...

Salina kakak dulu anak kecik macam nie kalau buat baju kurung pun kakak padankan dgn seluar panjang aje takut terpijak...

syiela said...

tersangat la comel...

jalan elok2 kang tersungkur :)

izla said...

comelnya pakai baju kurung..
ce pakai tudung pulak..
hehe

dwaty said...

ALA COMEINYA....

wah... ni baju raya jer???

Acik Erna said...

memng betul kta ibu..comel berbju kurung

Pertandingan Mewarna Adik & Kakak Sertai

Hari ni adik & kakak masuk pertandingan mewarna. Tapi biasalah main dengan anak-anak pra sekolah ni, mak pak plak yang kalut mewarn...