Friday, June 1, 2012

Tasha Shilla Dan Fizz Fairuz Bercinta Dalam Pesawat

Agak-agak Drama apa yang bakal dilakonkan oleh Fizz Fairuz dan Tasha Shilla yang mana pengambarannya akan dibuat dalam pesawat. Adakah ini kesinambungan drama Awan Dania? Mungkin juga betol ataupun drama lain tapi sama konsep.

Apa yang pasti Murai.com, Tasha Shilla dan Fizz Fairuz dikhabarkan bercinta di dalam pesawat milik syarikat penerbangan antarabangsa iaitu Air France & KLM. Diharapkan tidak ada sesuatu yang disembunyikan oleh kedua-dua perangkul trofi Anugerah Bintang Popular Berita Harian 2011 ini. Bukan itu saja, khabarnya mereka berdua akan terbang ke Eropah tidak lama lagi menggunakan syarikat penerbangan yang sama. 

Di bawah ni ialah kata-kata dari Murai Batu, hohoho..adakah ia benar-benar betol terjadi. Jangan lupa ikuti 6 Jun ni Murai Batu Akan mendapat jawapannya dari Fizz dan Tasha Shilla. Sama-samalah kita tunggu jawapannya nanti ye..

Apalah yang disembunyikan Tasha Shilla dan Fizz Fairuz? Adakah mereka benar-benar sudah saling jatuh cinta sehingga sanggup terbang jauh kerana takut orang mengetahui akan hubungan mereka berdua?

No comments:

Pertandingan Mewarna Adik & Kakak Sertai

Hari ni adik & kakak masuk pertandingan mewarna. Tapi biasalah main dengan anak-anak pra sekolah ni, mak pak plak yang kalut mewarn...