Thursday, June 14, 2012

Kejelitaan Adalah Hak Milik Setiap Insan

dah ok ke belum? Alaa..malu la I lama-lama camni, nanti ada yang terliur plak..
Kejelitaan Adalah Hak Milik Setiap Insan..Kelasss kau! Sape kata binatang pun tak boleh bergaya. Posing maut lagi tu.. Adoooo..nak tergelak pecah perut aku tengok picture ni. Angkara siapa la ni ye, yang tuan punya badan tu plak bukan main lagi ye syok. Membuatkan hatiku tersenyum sendiri, binatang pun boleh menghiburkan hati manusia pandai nak tutup apa yang patut..


4 comments:

yan's cottage said...

salam salina
memang mengelikan hati....
haiwan ni kadang - kadang lebih menyenangkan hati daripada manusia
yang sering menyakiti hati.....

Kakzakie said...

Kalau dah ada yg mulakan mana tahu lama-lama semua yg punya bentuk begini di zoo kena pakai. Cuba Sali bayangkan... :)

eLL said...

amboi. comelnye. haha

syiela said...

hahhaha.. so cute!

Pertandingan Mewarna Adik & Kakak Sertai

Hari ni adik & kakak masuk pertandingan mewarna. Tapi biasalah main dengan anak-anak pra sekolah ni, mak pak plak yang kalut mewarn...