Thursday, June 14, 2012

Kaki Comel Si Kecil


Assalamualaikum semua

Terima kasih kepada yang sudi bertandang ke sini ataupun kepada yang tersesat la kan.. Sempat lagi tu aku membuat entri sebelum bertolak balik ke kampung tercinta. Macam-macam halangan yang menimpa dalam dua tiga hari ni. Semalam bateri kereta buat hal, terpaksa tukar la sebab nak berjalan jauh kan. Buatnya rosak lagi tengah-tengah hutan Bukit Grik tu, lagi naya mau orang charge RM 200 lebih kot. Baik tukar siap-siap, melayang lagi RM 150. Sambil menanti laki aku nak setel kan kerja dia dulu baru boleh nak bergerak ni, memang dia bz jer memanjang. Takpelah asalkan kami selamat sampai walaupun lambat. 

Melalut la pulak ye, ni kasut yang aku rembat untuk adik malam tadi, dalam pada sibuk pun aku paksa juga hubby aku tu pi cari baju yang sedondon dengan kami. Sape suruh kan, dah lama aku suruh cari baju, memanjang jer takde masa. Adik plak macam tak mau pakai jer kasut baru ni, dia macam takut-takut nak berjalan. apa yang dia pikir entah. Last-last, adik gongong kasut tu dengan mulut dia. Adik (kashif) ni memang suka test dengan mulut dia dulu apa-apa benda pun.


3 comments:

Kakzakie Purvit said...

Boleh pulak Sali jumpa saiz utk dia. Comellah..:)

syiela said...

moga selamat sampai ke destinasi...

fiza said...

comel kasut adik...lagi2 coler merah (^_^)

mu balik kg ker?lama?

Pertandingan Mewarna Adik & Kakak Sertai

Hari ni adik & kakak masuk pertandingan mewarna. Tapi biasalah main dengan anak-anak pra sekolah ni, mak pak plak yang kalut mewarn...