Thursday, June 7, 2012

Siapa Bintang Raliti Yang Digosipkan Bercuti Bersama Kekasih Di Indonesia


Selepas selesai dengan penglibatan beliau dalam satu program popular baru baru ini, nampaknya selebriti terus merencana masa beliau untuk berehat seketika dari dunia seni. Kata’nya.

Dan, gambar di’sebelah tiada kena mengena. Penyanyi lelaki ini kalau di’sebut namanya memang di’kenali sesiapa sahaja. Ini kisah ringan beliau yang pergi bercuti bersama kekasih.

Baru baru ini, selebriti ini telah pun terbang berdua ke sebuah pusat peranginan di Indonesia bersama kekasih beliau yang juga merupakan bekas bintang program realiti TV.

Sebelum ini, pernah beberapa orang wartawan bertanyakan tentang hubungan mereka berdua namun kedua dua’nya mengelak dengan jawapan cliché iaitu hanya berkawan.

Namun, pemergian mereka berdua ini ke Indonesia seakan mengesahkan hubungan mereka yang bukan sekadar kawan & menariknya si gadis tidak segan silu berkongsi kisah mereka di sana melalui laman sosial milik beliau.

Bukan’lah urusan kami untuk risau, tetapi di zaman teknologi ini kalau tersebar gambar mereka berdua di’sana, boleh menjadi kontroversi yang besar di’sini nanti. Jadi, berhati hati ya & enjoy your holiday! Heh.
 
Sumber: Rotikaya
 
 

No comments:

Pertandingan Mewarna Adik & Kakak Sertai

Hari ni adik & kakak masuk pertandingan mewarna. Tapi biasalah main dengan anak-anak pra sekolah ni, mak pak plak yang kalut mewarn...