Tuesday, June 5, 2012

Papan Iklan Guna Model Menutup Aurat

Papan Iklan Guna Model Menutup Aurat 


Kebiasaannya kat mana boleh nampak iklan Billboard atau papan iklan yang menggunakan model menutup aurat. Pernah aku lihat dan pastinya hanya ada di Kelantan dan Kedah je mempunyai iklan Billboard di mana model-modelnya menutup aurat.. Negeri-negeri lain tu aku tak pasti la pulak. Sepatutnya, Malaysia sebagai negara Islam, kenalah buat macam ni, rasanya pelancong pun memahami kita negara Islam. Jika promosi berkesan yang dilaksanakan oleh kerajaan, pasti pelancong akan datang juga berdasarkan keunikan Malaysia.


2 comments:

KhaiRin : anies said...

sejuk mata memandang

Nazayiena said...

Bagus juga kerajaan negeri Kelantan dan kedah buat camtu ya,kan sopan menutup aurat.

Pertandingan Mewarna Adik & Kakak Sertai

Hari ni adik & kakak masuk pertandingan mewarna. Tapi biasalah main dengan anak-anak pra sekolah ni, mak pak plak yang kalut mewarn...