Sunday, June 10, 2012

Keropok Lekor Pedas Yang Sedap



Keropok lekor yang kami suka makan ni uniknya sebab digaul siap dengan sos pedas yang manis. Bukan sebarangan sos tau, rasanya lain dan sedap. Cuma keropoknya tak betul-betul padat isinya seperti keropok lekor di Terengganu. Kat Terengganu takder pulak buat potong-potong kecik macam ni dan gaul siap dengan sos. Apapun kalau ke pasar malam dekat rumah ni, keropok lekor pedas ni memang tak pernah lepas. haha.. yang sebenarnya rindu dengan keropok lekor ganu la.. tak sabar rasanya mau balik kampung.


5 comments:

umialya/k.tini said...

kopok losong tganu terbaik..

Yana Libra said...

terliur tengok~

Ibu Lala said...

Sedapnye. Beli kat mana tu...

Ibu Lala said...

Sedapnye. Beli kat mana tu..

mama aini said...

ehem terliur tgk keropok lekor tu..ha2x..menantu mama kan org ganu..hikk2x..kesian dia rindu kan kg..bila nak balik kg?..

Pertandingan Mewarna Adik & Kakak Sertai

Hari ni adik & kakak masuk pertandingan mewarna. Tapi biasalah main dengan anak-anak pra sekolah ni, mak pak plak yang kalut mewarn...