Thursday, June 7, 2012

(Video) Bella Anak Dr Sheikh Muszaphar Belajar Berenang


Kagum juga aku tengok video Bella Anak Dr Sheikh Muszaphar Belajar Berenang ni. Macam mana budak kecik camtu boleh masuk dalam air bernafas dan bukak mata ye. Apa teknik dan cara diorang ajar supaya budak kecik macam Bella umur tak sampai setahun lagi boleh memahami cara nak berenang. 

Geram aku tengok, aku pun ada juga niat nak bagi Kamila & Kashif belajar berenang tapi kekangan masa yang sangat hebat menyukarkan aku untuk melaksanakan niat murni tersebut. Beruntung Bella kecik-kecik dah pandai berenang dan mendapat perhatian dari media. Bertuah sungguh.


1 comment:

Kakzakie said...

Berani mak-ayah dia lepas gitu ye...
Kalau kakak tak beranilah anak kecik macam tu, dah besar nie main air pun boleh selsema apa lagi kalau masih comel lote gitu...

Tapi anak kakak dah besar boleh juga berenang bila selalu pergi swimming pool...

Pertandingan Mewarna Adik & Kakak Sertai

Hari ni adik & kakak masuk pertandingan mewarna. Tapi biasalah main dengan anak-anak pra sekolah ni, mak pak plak yang kalut mewarn...