Tuesday, June 5, 2012

Anang & Ashanty Bulan Madu Di Mekah

Anang dan Ashanty telah sah bergelar suami isteri pada 12 Mei lalu dan telah membuat majlis resepsi mereka di Hotel Shangri-La, Jakarta 20 Mei lalu.
 
Penyanyi dan komposer terkenal, Anang Hermansyah dan isteri yang juga merupakan penyanyi, Ashanty telah merancang untuk berbulan madu di Mekah sekaligus dapat menunaikan ibadah Umrah di sana.

"Anang memang mahu perkahwinan kali keduanya ini diberkati. Kerana dia bukan sahaja berkahwin dengan Ashanty tetapi juga mengikat silaturahim antara dua keluarga besar. Berbulan madu sekali dengan menunaikan Umrah sememangnya menjadi keinginan Anang sebelum akad nikah lagi,"ujar pengurus Anang, Yuni.

Mengikut perancangan, pasangan pengantin baru Anang dan Ashanty akan berangkat ke Tanah Suci pada 26 Mei lalu dan kembali pada 1 Jun.

Anang dan Ashanty telah sah bergelar suami isteri pada 12 Mei lalu dan telah membuat majlis resepsi mereka di Hotel Shangri-La, Jakarta 20 Mei lalu. (MH)
 
 

No comments:

Pertandingan Mewarna Adik & Kakak Sertai

Hari ni adik & kakak masuk pertandingan mewarna. Tapi biasalah main dengan anak-anak pra sekolah ni, mak pak plak yang kalut mewarn...