Wednesday, June 6, 2012

(Gambar Sensasi) Ustaz Azhar Idrus Suka Tangkap Apa


Ustaz Azhar Idrus
Haa..haa..Ustaz Azhar kesayangan ramai ni suka tangkap apa?
Yang aku perhatikan selama ni, Ustaz tersohor ni suka tangkap, main tangkap-tangkap..


Tangkap apa ya..?

Wah, cool jer..
Jaga-jaga...
Boleh adjust sikit lagi nih...
Cari mana sudut terbaik...
Peminat cilik yang licik ni pun turut serta menangkap...
Siapa yang tangkap siapa ni?
Pencinta alam sekitar sedang mengabadikan sesuatu
Fokus, jangan tak fokus...
Mana satu wartawan ni...
Belum ready lagi ni...
Gaya dah ada tu...



2 comments:

KhaiRin : anies said...

sempoiiii

mama aini said...

ehem..UAI mcm memantu mama jugak..he2x..suka tangkap !!!

Pertandingan Mewarna Adik & Kakak Sertai

Hari ni adik & kakak masuk pertandingan mewarna. Tapi biasalah main dengan anak-anak pra sekolah ni, mak pak plak yang kalut mewarn...