Friday, June 1, 2012

Peraduan Shell Hadiah Mingguan RM20,000




Setiap tahun korang mesti pernah tengok iklan peraduan ni, tak kiralah korang guna minyak PETRONAS ker, Caltex ker tapi mesti ada terpampang kat mana-mana kan? Pernah cuba masuk peraduan Shell ni yang tamat pada 25 April lepas ? Kalau kami memang tak pernah melepaskan peluang untuk masuk mana-mana peraduan Shell, mana tak nya dah memang kena beli minyak kereta setiap 2 ke 3 hari dalam seminggu. Lebih kurang RM300 sebulan adalah purata penggunaan minyak kereta cikai kami tu.

Apapun kalau ada nasib, memang akan menang. Memang tak salah mencuba cuma kena 'usaha' sikit untuk mengisi borang tu.

Apapun peraduan Shell ni dah tamat, harap-harap pihak SHELL sudi lagi berkongsi 'untung' dengan mengadakan peraduan Shell semacam ini, kadangkala hadiah kemenangan seperti RM20,000 itu mampu mengubah walaupun sedikit nasib seseorang jika kena pada gayanya.


4 comments:

Nazayiena said...

X pki minyak shell sbb dekat rumah nie Petronas yg paling dekat,huhuhu

eLL said...

saya masuk kak. setiap kali nak isi mesti ke Shell sebab enjin bagus. Bila keluar keputusan? haha. berharap je sikit2...

Kasih Salina said...

Kak Nurul, Petronas ni macam kurang sikit bg peraduan kan..kat kami ada juga tapi kena U-turn jauh..baru dapat hehe

Kasih Salina said...

eLL - Insya-Allah, akan ada menang sikit2 tu..benda yg kita selalu pakai so tak per sgt, kurang lah berharap tu..

Pertandingan Mewarna Adik & Kakak Sertai

Hari ni adik & kakak masuk pertandingan mewarna. Tapi biasalah main dengan anak-anak pra sekolah ni, mak pak plak yang kalut mewarn...