Saturday, August 27, 2011

Tips - Kini Tiada Lagi Rambut Gugur

Dove Hair Fall Rescue

Salam semua,

Aku rasa takde sape yang tak kenal dengan botol ni kan!!! hehe..buang tebiat ke aku ni nk promo benda alah ni..saja la suka-suka nak bagi tips kepada sesiapa yang sudi membaca..tak paksa untuk baca pun.. haha.. melalut dah ni..

Straight to the point la..Lama dah aku mengalami masalah rambut gugur ni, banyak shampoo gak la yang dah aku cuba. Secara tak sengaja aku tengok kat watson ada promosi Dove Shampoo ni, teringin la jugak nak mencubanya kan. So, aku pakai cam biasa jer lah.

Sepanjang aku guna Dove Shampoo ni memang best la coz rambut rasa lembut jer, tak kusut dan senang nak bilas. Lama jugak la aku guna baru terperasan yang masalah rambut gugur memang takde langsung dah. Gugur sehelai dua tu normal la kan. Bagi sape2 yang ada masalah yang sama boleh la mencubanya. Banyak2 shampoo yang aku guna, shampoo yang ni la paling aku suka.


 

1 comment:

armouris said...

lagi info tentang rambut gugur di SIHAT SELALU - Botak, Keguguran Rambut Masalah Keturunan

Pertandingan Mewarna Adik & Kakak Sertai

Hari ni adik & kakak masuk pertandingan mewarna. Tapi biasalah main dengan anak-anak pra sekolah ni, mak pak plak yang kalut mewarn...