Tuesday, August 16, 2011

Testing Kerusi Urut Gintell Di Jitra Mall - RM 1 Untuk 3 Minit

Adik pun nak urut gak ker dik!!
Ni cerita hari ahad baru-baru ni, masa misi mencari baju raya kakak dan adik tu. Memang penat giler la ritu, lenguh betis2 & sakit pinggang berdiri lama sangat, nak handle dgn kerenah kakak lagi, adik plak dah pandai menirap dlm stroller pun dia nak menirap. Jadi keje sungguh lah adik ni. Aku plak dah lepas operate masa deliver ritu memang tak tahan sangat berdiri lama2 & bawa benda2 berat, cepat jer rasa penat.

Dah penat tenaga mencari baju kain tu, masa menuju ke lift tu ternampak mesin urut Gintell ni. Hubby aku teringin la plak nak mencuba urut mengurut badan dia. Nak test camne rasa katanya. Mesin ni ada kat tingkat 1 & 2. Bagus juga idea bisnes cam gini, memang ramai yang teringin mencuba, apatah lagi orang yang mampu cam kami ni. Mula-mula tuh hubby aku yang mencubanya terlebih dulu, pastu dia kata best teringin gak aku nak mencubanya. Nasib la kakak duk ralit kejar lampu kelip-kelip yang ada kat area situ, xde lah dia nak mengacau kami nih..

Aduhaiiii..kacau lah plak, ada iklan Radix plak menyelit masuk masa snap gambo ni..huhuuuu..Bagus jugak mesin ni mengurut, memang best rasa tapi aku rasa cam geli sket. Kuat jugak mesin ni urut, lagi best dari tangan manusia yang urutkan. Harganya pun best la jugak kan!!!

Bagi sape2 yang duk kat area Jitra dan selalu ke Jitra Mall ni bolehlah mencubanya ye. 

RM 1 - 3 Minit
RM 5 - 15 Minit
RM 10 - 30 minit

Bagi aku nilai tu memang berbaloi lah. Kalau kita ke rumah tukang urut pun banyak jugak duit kita kena hulurkan. Urutnya kejap jer, menyembang jer lebih..

Dalam pada tu geram jugak aku duk tengok orang awam suka-suka hati jer duduk kat atas kerusi tu tanpa memikirkan yang benda tu orang buat bisnes dan bukannya untuk orang awam berehat. Diorang ni kan sanggup pekak kan telinga dengar alarm mesin tuh bunyi kalo duduk tak masukkan duit.

No comments:

Pertandingan Mewarna Adik & Kakak Sertai

Hari ni adik & kakak masuk pertandingan mewarna. Tapi biasalah main dengan anak-anak pra sekolah ni, mak pak plak yang kalut mewarn...