Wednesday, August 24, 2011

Penyanyi Amy Search Tidak Tahu Nurul Huda Mahu Bercerai

Gambar - Kredit Mstar Online
Biar betol ni, macam mana bapak sendiri tidak tahu anaknya mahu membuat tuntutan cerai. Betol la agaknya ye, sebab anak perempuan dah bersuami tak duduk rumah bapak dah kan..

Suhaimi Abdul Rahman atau Amy, Vokalis kumpulan Search menyatakan terkejut dengan keputusan anaknya, Nabila Huda, 27, yang ingin memfailkan permohonan cerai terhadap suaminya Zaidi Zailani, 30, selepas tiga tahun berumah tangga. Beliau hanya tahu mengenai tindakan anaknya itu selepas membaca laporan di sebuah akhbar.
 

Beliau juga terkejut dengan hal tersebut dan enggan memberi komen lebih-lebih kerana belum berjumpa dengan Nabila lagi.

Sebelum ini, Amy hanya sekadar
mendengar khabar angin sahaja tentang pergolakan rumah tangga anaknya itu tetapi tidak menganggapnya serius.

Saat Bahagia Nurul Huda bersama anak dan suami tersayang
Menurut sumber, Nabila pada Rabu lalu telah mengunjungi Pejabat Kadi Bahagian Perkahwinan, Jabatan Agama Islam Wilayah Persekutuan (Jawi) untuk membuat permohonan cerai. Bagaimanapun dia tidak dapat meneruskan hasratnya itu kerana terlupa membawa sijil nikahnya.

Hasil perkahwinannya Nabila dikurniakan seorang cahaya mata bernama Keisha Lalila yang kini berusia lebih setahun.


Diharapkan Nabila tidak perlu tergesa-gesa untuk memohon cerai dengan suaminya, pada bulan yang mulia ini, sama-samalah muhasabah diri dengan memperbaiki kelemahan masing-masing.

No comments:

Pertandingan Mewarna Adik & Kakak Sertai

Hari ni adik & kakak masuk pertandingan mewarna. Tapi biasalah main dengan anak-anak pra sekolah ni, mak pak plak yang kalut mewarn...