Wednesday, August 24, 2011

Raja Azmi Tidak Bersalah Dan Bebas Dari Tuduhan Berkhalwat

Raja Azmi Raja Sulaiman - kini, mampu tersenyum
Mungkin itulah yang dikatakan berkat bulan Ramadhan, orang yang tidak bersalah pun dapat dibuktikan bebas dari tuduhan fitnah. Siapa lagi, kalau bukan Raja Azmi iaitu penerbit filem yang penuh dengan kontroversinya di mana pihak Jabatan Agama Islam Wilayah Persekutuan (Jawi) membuat keputusan bahawa beliau dibebaskan dan tiada kes khalwat antaranya dengan Roslin Hashim.

Kes tuduhan khalwat ke atas beliau berlaku pada Ramadan tahun lalu dan beliau sangat bersyukur kerana mendapat berita gembira itu (bebas tuduhan khalwat) di bulan puasa. Isteri kepada bekas jaguh beregu negara, Jalani Sidek itu ada memberitahu yang beliau akan mengadakan sidang media khas di sebuah hotel di ibu negara Rabu ini untuk mendedahkan ‘rahsia besar’ serta apa sebenarnya berlaku sehingga mengheret dia dan Roslin di dalam tuduhan khalwat itu. Segala-galanya akan didedahkan pada hari rabu nanti. 

Beliau akan tunjukkan bukti dalam sidang media itu nanti dan inilah masanya beliau bersihkan kembali namanya yang tercemar. Menyingkap kembali kes beliau yang mana pada 7 Ogos 2010, Raja Azmi, 52, dituduh berkhalwat dengan Roslin, 36, sewaktu serbuan dilakukan ke atasnya oleh bekas isteri Roslin, Norhayati Othman bersama dua adiknya serta Jailani di bilik bernombor 533, Hotel Corus, Jalan Ampang, pada jam 8.30 malam.

Pengajarannya di sini, janganlah kerana dendam dan kesalahan diri kita sendiri, hendak menghukum dan memfitnah orang lain pula. Walhualam...

No comments:

Pertandingan Mewarna Adik & Kakak Sertai

Hari ni adik & kakak masuk pertandingan mewarna. Tapi biasalah main dengan anak-anak pra sekolah ni, mak pak plak yang kalut mewarn...