Tuesday, December 18, 2012

Sharnaaz Ahmad Dah Melamar Shila Amzah


Sharnaaz Ahmad Dah Melamar Shila Amzah


Elok la rasanya kalau Shila dan Sharnaaz ni cepat berkahwin untuk mengelakkan daripada terus menjadi bahan fitnah dan cemuhan masyarakat. Berkenaan Sharnaaz yang panas baran tu rasanya shila dan keluarga beliau yang lebih tahu dan mengenali Sharnaaz.

Portal hiburan GUA hari ini melaporkan Shila Amzah menulis di akaun Twitter beliau mengatakan yang dirinya sudah menerima lamaran kekasih hati, Sharnaaz Ahmad.

“Sharnaaz Ahmad proposed me and I am officially announcing that I DO. Marrying him — dunia akhirat hingga ke jannah insyaAllah,” tulis pelantun lagu Patah Seribu ini.

Ibu Shila Amzah yang di’hubungi menolak untuk memberikan sebarang komen berkaitan perkara ini — dan jika ianya benar, tahniah buat Shila Amzah & Sharnaaz Ahmad.

Dalam perkembangan lain, Shila Amzah mengakui beliau belajar dari kesilapan akan apa yang di’cakapkan terhadap Sharnaaz Ahmad di pentas anugerah hujung minggu lalu.

“Bagi saya ianya satu gurauan namun ayah saya menasihatkan ianya adalah sesuatu yang tidak wajar untuk saya cakapkan di’khalayak ramai,” ujar Shila Amzah yang di’temui.
 Sumber: Rotikaya



3 comments:

YATZAKIE said...

apapon xboleh kan kak..heee

Anonymous said...

tahniah lah kalau betul

mama aini said...

ehem betul ke sharnaaz ni panas baran?..hu2x..apapun keputusan ditgn shila..

Pertandingan Mewarna Adik & Kakak Sertai

Hari ni adik & kakak masuk pertandingan mewarna. Tapi biasalah main dengan anak-anak pra sekolah ni, mak pak plak yang kalut mewarn...