Saturday, December 22, 2012

16 Gambar Majlis Nikah Anne Ngasri dan Mohd Sumali Reduan

16 Gambar Majlis Nikah Anne Ngasri dan Mohd Sumali Reduan 


Tahniah buat Anne Ngasri dan suami

Hari ni 22 Disember 2012 berlangsung majlis pernikahan antara Anne Ngasri dan Mohd Sumali Reduan yang bertempat di kampung halaman pengantin perempuan di Benut, Pontian Johor. Menurut sumber rotikaya, majlis pernikahan Anne Ngasri berlangsung sekitar 11.00 pagi tadi dengan sekali lafaz, Anne Ngasri sah bergelar isteri kepada Sumali Reduan dengan mas kahwin bernilai RM22.50 & hantaran RM11,111.
Suka tengok muka Anne yang sentiasa ceria dan berseri-seri. Semoga rumahtangga mereka berdua akan kekal bahagia hingga je Jannah, dirahmati dan diberkati Allah swt..




















Sumber: Rotikaya



10 comments:

suhaina laui. said...

Semoga kekal ke hujung nyawa..

suhaina laui. said...

Semoga kekal ke hujung nyawa..

Knor said...

untung suaminya dpt anne..cantik muda pulak tu..bertuah org lelaki ni..kita kalau dah tua ada ke org lelaki muda nak..kalau nak pun..lelaki pisau cukur..eheheh

anne ni cari yg matang..eloklah tu..banyak pengalamannya..

ummiross said...

tahniag, semoga berbahagia selamanya. Comelnya Anne..

MulutPayau said...

Tahniah untuk anne dan suami..semoga kekal hingga ke akhirnya...

Nor Salmi said...

Tahniah buat Anne dan suami. Betul, suka tengok wajah Anne yg ceria sepanjang masa tu. Moga mereka bahagia selamanya

Kasih Salina said...

betol kata kak nor tu..untung lelaki blh cari isteri muda..

Kasih Salina said...

kak Salmi, airmuka anne tu awet muda dan sentiasa ceria kan..

hainom OKje said...

Semoga berbahagia....

mama aini said...

semuga mereka berbahagia hingga akhir hayat..amin..cantik sgt anne !!..

Pertandingan Mewarna Adik & Kakak Sertai

Hari ni adik & kakak masuk pertandingan mewarna. Tapi biasalah main dengan anak-anak pra sekolah ni, mak pak plak yang kalut mewarn...