Tuesday, December 4, 2012

Kate Middleton Mengandung



Kate Middleton Mengandung

Demam di waktu pagi yang sering dialami Kate Middleton semenjak kebelakangan ini ternyata membawa kepada berita gembira apabila isteri kepada Putera William itu disahkan mengandung oleh Hospital King Edward VII di London, seperti yang diumumkan oleh Istana St. James pada hari ini.

Berita kehamilan Kate sudah tidak boleh dibendung lagi apabila beliau menghadapi Hyperemesis Gravidarum, iaitu demam teruk yang hanya dianggarkan dihidapi oleh seorang daripada 50 wanita mengandung.

Beberapa sumber menambah bahawa buat masa ini, Kate masih lagi belum mencecah minggu kehamilan yang ke-12.

"Memandangkan jangka masa hamil beliau masih lagi berada di peringkat awal, Kate dijangka untuk berada di hospital selama beberapa hari dan akan memerlukan masa rehat yang secukupnya," ujar kenyataan yang diberi oleh pihak istana.

Tambah pihak yang berkaitan, pasangan tersebut jelas kelihatan gembira dengan berita terbaru itu.

Tidak terkecuali dari berkongsi perasaan gembira adalah Perdana Menteri Britain sendiri, iaitu David Cameron dengan berkata, "Ini adalah sebuah berita yang menggembirakan dan saya pasti seluruh negara akan meraikan hal itu bersama mereka pada malam ini."
 
 
 
 
 
 

4 comments:

ANIM said...

pasti ditunggu-tunggu kelahirannya..

TiranaAduka said...

maaf sis. Ta kurang sikit ttg ni.

mama aini said...

tahniah buat mereka !!..mesti anak dia nanti lawa/ensem macam mereka.. ;)

Kayu Manis said...

tahniah..pakat2 semua org berckp pasal dia kan..hebat di sisi manusia

Pertandingan Mewarna Adik & Kakak Sertai

Hari ni adik & kakak masuk pertandingan mewarna. Tapi biasalah main dengan anak-anak pra sekolah ni, mak pak plak yang kalut mewarn...