Friday, February 17, 2012

Tips Komputer & Kos



Tips Komputer & Kos aku buat page ni untuk aku share apa yang aku tahu, dan mungkin juga korang boleh share apa pengalaman, pertanyaan, keinginan korang dalam page ni, ataupun korang juga boleh share apa yang korang tahu. Page ni juga sebagai tempat untuk aku letak koleksi topik (ikut link) yang berkaitan dengannya melalui posting yang akan aku buat pelan-pelan...apapun korang boleh terus ke page Tips Komputer & Kos untuk faham lebih lanjut apa yg aku cakapkan nih...tapi link posting belum ada lagi lah..nanti aku fikirkan dulu apa nak citer..atau korang boleh tinggalkan komen kat page untuk request apa2...





No comments:

Pertandingan Mewarna Adik & Kakak Sertai

Hari ni adik & kakak masuk pertandingan mewarna. Tapi biasalah main dengan anak-anak pra sekolah ni, mak pak plak yang kalut mewarn...