Tuesday, February 21, 2012

Juruterbang Mas Calon Suami Misha Omar


Gambar Misha Omar Bersama Bakal Suaminya.

Dah lama kita tak dengar cerita pasal Misha Omar kan.. Suatu masa dulu, dia dilanda gosip yang mengatakan penyanyi dari negeri Cik siti Wan Kembang ni dah berumahtangga secara senyap-senyap dengan seorang ahli perniagaan. Kita suka jugak dengan Misha Omar ni. Suka dengar lagu Pulanglah OST Pontoanak harum sundal malam.

Kini, Misha Omar sudah menamatkan spikulasi dan kontroversi mengenai siapa jejaka yang menambat di hatinya. Dia memperkenalkan jejaka itu dan akan bertunang tidak lama lagi dan dijadualkan akan bernikah pada tahun ini juga. Jejaka itu ada, Firos Ezzwan Rossly, 30, dan merupakan juruterbang syarikat Penerbangan Malaysia Bhd. (MAS). Bertuah Misha Omar, mau-mau gaji lakinya 10K/month, untung jadi artis perempuan yang cantik, rezeki melimpah ruah. Tapi, kalo kita kan, nak cari menantu ciri-ciri macam ustaz Don Daniyel tu..selamat anak kita dunia & akhirat..

Menerusi kenytaannya di dalam sebuah akhbar, Misha Omar dan Firos pernah bercinta dan pernah putus beberapa kali sebelum kedua-duanya memutuskan untuk bernikah pada hujung tahun ini.


sama padan pasangan bahagia ini..pandai Misha pilih yer..

Siapa pulak budak dipangkuan Misha ni.. ada sesiapa kenal ker..


bakal suami memerhatikan misha yang cantik bergaun pengantin..Tapi lebih manis & cantik lagi kalau Misha mengenakan hijab yang merupakan suruhan & perintah Allah s.w.t.

wow..manja gitu kan..



4 comments:

KhaiRin : anies said...

bsr da anak angkat dia

Salina said...

ooo..ank angkat misha ker tu..

mama aini said...

salam salina..misha nampak bahagia..tahniah..ehem, suara misha sedap kan?..comil anak angkat dia..

Salina said...

mama: semoga misha bahagia selama-lamanya..memang sedap suara misha kan..sy pun suka dia gak mama..

Pertandingan Mewarna Adik & Kakak Sertai

Hari ni adik & kakak masuk pertandingan mewarna. Tapi biasalah main dengan anak-anak pra sekolah ni, mak pak plak yang kalut mewarn...