Saturday, February 11, 2012

(Sarikata) Video Awan Nano Versi Johan Raja Lawak


Aku dan hubby memang tak habis2 lagi gelak kalau tengok promo episod kemuncak Elly & Epit yang akan ditayangkan esok 12 Februari 2012 jam 11 pagi di saluran Astro Ceria...Pandai betul si Johan ni bergaya dengan rambut ala Hafiz AF...

Bawah ni aku persembahkan episod penuh promo ni, bezanya ada sarikata yang telah dibuat khas nak bagi korang faham apa yang Johan bebelkan tu...

5 comments:

makcik said...

johan ni lawak sangat! :D comel kot

Salina said...

makcik: memang lawak..suka meniru gaya org plak tu..

qamarguyz said...

salam ziarah..
hahaAa..betul2..
johan ni memang pandai meniru..
so jangan terkeliru ;0

aReLaN said...

hahahaha...sabo jela ngan lawak johan ni.adoiyai...

ps :time kasih sudi follow blog saya kak.dah follow sini balik.salam perkenalan

Hotz Mumma said...

salam..singgah jap..
kelakar giler si johan ni..kata hotz papa..dh mcm sarang tebuan rambut johan ni...kalau ada kutu kt dlm rambut die konfirm tak jmp jln keluar...huuhuu (^_^)

Pertandingan Mewarna Adik & Kakak Sertai

Hari ni adik & kakak masuk pertandingan mewarna. Tapi biasalah main dengan anak-anak pra sekolah ni, mak pak plak yang kalut mewarn...