Tuesday, February 14, 2012

Comfortable & Practical Bedroom





Bagi sesiapa yang berkeluarga besar dan mempunyai ramai anak memang bermasalah dengan hal bilik tidur kan..mana tidaknya, kalo ada 8 orang anak tapi bilik tidur cuma 3 bilik saja, itu pun master bedroom jer yang besar sikit pun. Nak berumah besar, kosnya mau beso lah jugak kan. Memang kesian dengan anak-anak. So, apa kata, korang tirulah gaya Bedroom yang macam dalam gambar ni, rasanya sangat-sangat praktikal dan selesa bagi yang berkeluarga besar. dan yang amat penting ialah, cara ni akan menjimatkan ruang, pergerakkan akan lebih bebas dalam bilik tersebut..
 



7 comments:

Aine Ainun said...

Hehe,
bole cuba;)

hari2 saya jenguk sini, nk komen, tp hp sy ni xble nk publish..
Saya try lg...
Moga ok:)

Aine Ainun said...

Aha...ok pon....:D

KhaiRin : anies said...

keje memanjat je la nnt ye

Salina said...

Aine..tq byk2 sudi lawat blog yg x seberapa ni..nape lah pulak x boleh publish komen ye..harap2 ok lepas ni..

Salina said...

Khairin:btol tu..anak2 remaja mesti tak kisah nak memanjat kan..tapi kalo dapat katil cantik camni, mesti ank2 happy..

mama aini said...

ehem sgt sesuai utk yg mempunyai ramai ank..anak mama seorg sahaja..hu2x..

Sera said...

Menarik....bagi yg mempunyai anak ramai.

Pertandingan Mewarna Adik & Kakak Sertai

Hari ni adik & kakak masuk pertandingan mewarna. Tapi biasalah main dengan anak-anak pra sekolah ni, mak pak plak yang kalut mewarn...