Thursday, February 16, 2012

Mingguan Wanita: Ally Iskandar Percaya Pada Jodoh Pilihan Keluarga



Mingguan Wanita: Ally Iskandar Percaya Pada Jodoh Pilihan Keluarga. Sebenarnya banyak aku buat posting tentang Ally Iskandar, antaranya yang paling hits dan hots di blog aku ni ialah (sila klik-->) Gambar Perkahwinan Ally Iskandar dan Blogger Farah Lee (10 Share) --- Gambar Nikah Ally Iskandar Lagi (44 Share) --- (Gambar) Majlis Pernikahan Ally Iskandar (7 Share) --- Video Nikah Ally Iskandar Pulak (21 Share). Kali ini aku ingin share sikit pasal Ally Iskandar Percaya Pada Jodoh Pilihan Keluarga yang tersiar dalam majalah Mingguan Wanita Bil. 1473 keluaran 10-16 Februari 2012 (seperti gambar di bawah).

Sama cantik sama padan...gigi putih belaka!
Aku tak nak ulas panjang sebab ini adalah review saja, lagipun terikat dengan copyright Karangkraf. Apapun tarikh 20.01.2012 menjadi tarikh keramat yang amat, buat pasangan pengantin baru ini setelah Ally terlebih dahulu terkecewa dan dikecewakan sebelum ini. 

Antara intipati:
- Ally terpaksa berpisah sementara dengan Farah demi memastikan isterinya berjaya menamatkan pengajian di University Inha, Korea Selatan.
- Mengenai hantaran daripada pihak Farah, antaranya iPhone 4S.
- Menegnai hantaran daripada pihak Ally, antaranya laptop MacBook dan sebuah rumah (kunci rumah diberi sebagai simbolik)
- Sepanjang kenal tidak pernah ucap I Love You.
- Bagaimana mereka berkenalan.
- Bagaimana situasi Farah ketika dilamar.
- Kesemuanya ada 21 gambar menarik pasangan pengantin dan detik-detik terindah terakam dalam Mingguan Wanita kali ini.

Majlis resepsi telahpun selamat diadakan pada 5 Februari yang lalu di Terengganu Golf Resort

*Masih belum terlambat untuk mendapatkan senaskah hari ini, aku rasa masih ada lagi di rak-rak kedai majalah seluruh negara. Kosnya cuma RM3.30 dengan pelbagai isu lain seperti:

- 10 sebab anda perlu kahwin
-Jangan salah uji kesetiaan suami
- Apabila ustaz jadi perantaraan



2 comments:

dear anies said...

emak ally ni pegawai atasan pak cik sy.penah pak cik sy kt, emak dia amat pemilih org nyer esp ms dia tgh digosipkn dgn misha omar

Kasih Salina said...

oh yer ker KhaiRin..kiranya sekarang masih pegawai atasan lg? Jab Pendidikan ke?

Pertandingan Mewarna Adik & Kakak Sertai

Hari ni adik & kakak masuk pertandingan mewarna. Tapi biasalah main dengan anak-anak pra sekolah ni, mak pak plak yang kalut mewarn...