Thursday, February 23, 2012

Gambaran Model Baru Kereta Proton


Huhhh..geram giler tengok Gambar Model Baru Kereta Proton nih..awesome tu.. Dengar khabarnya pelancaran Model baru proton yang menggantikan Proton Persona bakal dilancarkan pada bulan Mac nanti, sebab tu lah kot gambar Model Proton Baru ni tersebar kata mana-mana jer.. sebab dah menjalani pengambaran untuk promosi pengiklanan. Rasanya, mesti dah berlambak Model proton baru ni ready stock kat kilang proton kan.. mana tak nya, orang kuat Proton pun dah mengumumkan, model Proton Tuah pengganti Proton Persona ni adalah yang terbaik hasil dari keluaran Proton sendiri.
Tahniah buat Proton atas usaha mereka yang sekian lama baru nak menampakkan hasil yang cemerlang. Semoga kereta keluaran Malaysia mendapat tempat di serata ceruk dunia.



Cuma yang tak fahamnya, kenape kereta Proton sentiasa bertukar nama dan tidak seperti kereta Honda City atau Honda Civic sejak dulu menggunakan nama yang sama, cuma perbezaanya kereta jer yang berubah pada setiap keluaran baru. Mungkin Proton ada alasan yang tersendiri? haaaa.. orang kuat Proton, sila jawap persoalan kasihsalina.com ni kata mana2 sidang akhbar.. pasti ramai kan yang nak tahu alasannya..



Kereta ni sebenarnya keretea konsep Proton Tuah,, gambaran untuk kereta Proton yang model baru tu nanti, sepertimana yang aku faham lah..




4 comments:

~ FaRaH izzAtY ~ said...

WAHH . LAWA NYER ! :D

Kasih Salina said...

Farah izzaty: cantik kan..kehebatan kereta ni setanding Vios & honda city tp harganya lebih murah..

mama aini said...

cantiknya kereta baru dr proton ni..

Kasih Salina said...

mama, kita tunggu keluar nanti, ingat nk buat coverage kalau jadi hihihi

Pertandingan Mewarna Adik & Kakak Sertai

Hari ni adik & kakak masuk pertandingan mewarna. Tapi biasalah main dengan anak-anak pra sekolah ni, mak pak plak yang kalut mewarn...