Tuesday, January 1, 2013

Tahun 2013



Hari ni 1 Januari 2013, di Kedah anak-anak dah mula bersekolah hari ni, lain-lain negeri hari ni cuti ye..tapi Negeri Kedah tak ada cuti New Year. Maka, bermula la fasa baru dalam hidup anak-anak kita bila dah masuk alam persekolahan.

Begitu juga, setiap kali sambutan tahun baru merupakan hari istimewa buat aku, di mana ulang tahun perkahwinan kami. 1 Januari 2013 merupakan ulang tahun perkahwinan yang ke-9, ishhh, rasa macam muda lagi dan baru jer kawin, anak sulung pun baru 5 tahun (edisi perasan).




20 comments:

NzA said...

Selamat thn baru n selamat ulg thn prkhawinan..semoga bahagia hingga ke syurga...johor esok br mula sk....

redza said...

slmt tahun baru & slmt ulang tahun perkahwinan

ANIM said...

happy 9th anniversary..senang dapat tarikh yg mudah dingat..
semoga berbahagia selalu hendaknya

khairul hassan said...

hepy new juga..semoga apa yg dirancang menjadi realiti

ummiross said...

happy new year & happy anniversary Salina, moga dalam rahmat Allah sentiasa.

MulutPayau said...

Selamat tahun baru dan selamat menyambut u/tahun perkahwinan dik...
Semoga Allah sentiasa memberkati hidup kita....

shaiful zaidi said...

Selamat tahun baru dan hari ulangtahun..

fiza said...

tahniah...happy 9th anniversary...semoga terus menyulam bhgia ;)

Tihara said...

selamat tahun baru..n selamat annivesarry, moga diberkati Allah selalu..aamiin :)

LYAfrina said...

sama la..kt trg pon x ambik ct new year...

selamat tahun baru & selamat ulanthun perkahwinan y ke-9..moga kekal hingga ke jannah..amin

shasha yacob said...

selamat tahun 2013 kak salina :D

suhaina laui. said...

Slmt ulang tahun kak..semoga kekal abadi.ank sy 4thn dh mula sekolah arini syukur sgt xmeragam...

Kakzakie said...

Anak kakak baru mula sekolah hari ini Saly. Sesak jalan..

Selamat tahun baru 2013 juga dari kakak.

Angah said...

selamat tahun baru dan happy 9 anniversary

* tarikh anniversary kita sama !

❤Kamsiah❤ said...

semoga jodoh kekal ke hujung usia..:)

Fiza Rahman said...

Happy 9th anniversary to both of you. Semoga kekal bahagia selamanya dan selamat tahun baru 2013.

kak nora said...

selamat tahun baru dari bunda

mama aini said...

selamat tahun baru & `hepi anniversary`..semuga kebahagian akan jadi milik salina selama2nya..amin..

Kesuma Angsana said...

happy new year ye

hainom OKje said...

Hepy anniversary kasih...semoga bahagia hingga ke syurga!

Pertandingan Mewarna Adik & Kakak Sertai

Hari ni adik & kakak masuk pertandingan mewarna. Tapi biasalah main dengan anak-anak pra sekolah ni, mak pak plak yang kalut mewarn...