Saturday, January 26, 2013

Kenapa Iklan Nuffnang Kosong


iklan yang biasa muncul

 Kenapa Iklan Nuffnang Kosong? Aku ada terperasan dua tiga hari ni, iklan nuffnang yang terletaknya di bawah entri atau dalam posting tu biasanya iklan tu akan keluar seperti gambar kat atas tu la kan. 

Tapi kerap kali plak aku nampak iklan tu nampak kosong macam gambar kat bawah ni. Bila aku pusing2 dan ronda2 blog kawan2 pun ada juga aku terjumpa iklan nuffnang tu kosong macam di blog aku jugak, ke di laptop aku jer nampak camtu?


Dah jadi kosong camtu..


6 comments:

redza said...

nuff kat blog sy pon banyak kali jugak jadi kosong camtu

nea lopah said...

sy pun ada jugk jd gitu....

Knor said...

ha ah kan kadang hilang pulak kotak iklan tu..

Payz0 said...

benar tak iklan tu.. jangan2 spam je

NzA said...

akak jd xambil kisah ttg iklan nie KS sbb pw pn dh lupa....huhuhu....

Fiza Rahman said...

Tu lah. Saya nyer pon mcm tu gak.

Pertandingan Mewarna Adik & Kakak Sertai

Hari ni adik & kakak masuk pertandingan mewarna. Tapi biasalah main dengan anak-anak pra sekolah ni, mak pak plak yang kalut mewarn...