Monday, January 28, 2013

Aidil Zafuan dikaitkan Bercinta Dengan Bekas Kekasih Nazmi Faiz

 
 Aidil Zafuan dikaitkan Bercinta Dengan Bekas Kekasih Nazmi Faiz

Gossip berkaitan ahli sukan negara kita tak kurang juga hebatnya, kali ini sekali lagi Nazmi Faiz membuat satu kenyataan kontroversi menerusi laman Twitter beliau. Agak keliru juga aku, kalau tidak silap sebelum ni,
Aidil Zafuan dikaitkan dengan Jue Azizi. Dan kini, Aidil Zafuan dikaitkan Bercinta Dengan Bekas Kekasih Nazmi Faiz. walau apa pun terjadi, hanya mereka sajalah yang tahu apa cerita sebenar disebalik kontroversi tersebut.
 
Sebelum ini Nazmi Faiz ada mengeluarkan kenyataan di Twitter menuduh bekas kekasihnya, Tengku Fiella sebagai seorang yang kaki kikis & penipu — tetapi kemudian mendakwa akaun Twitter beliau di’ceroboh.

Awal pagi Isnin, sekali lagi Nazmi Faiz tampil dengan beberapa siri Twitter yang turut mengaitkan suami Rita Rudaini yang juga pemain bola sepak, Aidil Zafuan dalam isu Tengku Fiella ini.

“She is (in?) relationship with Aidil Zafuan. This guy give her 1k for shopping in JB and they stay together,” tulis Nazmi Faiz sekitar 4.25 pagi tadi.

Selain mengulangi kenyataan yang mereka sudah tidak bergelar pasangan kekasih lagi, Nazmi Faiz juga mendakwa yang Tengku Fiella tinggal bersama Aidil Zafuan di Johor Bahru untuk beberapa minggu.

Walaubagaimanapun kesemua tulisan Nazmi Faiz di Twitter pagi tadi telah pun di’padam — satu lagi kes akaun di’ceroboh? Apakah sebenarnya yang berlaku antara mereka bertiga ketika ini?
 
Cerita lebih lanjut, sila ke portal rasmi Rotikaya.com
 
 

7 comments:

Knor said...

macam-macam..kan

Remy hazza said...

mcm2 cerita dlm kain keluar...... hai...nazmi nie pun..... kejar bola dulu sampai berjaya...nanti cinta tu dtg bergolek2....

Segmen Mega 3000 Follower said...

Segmen Mega 3000 Follower By Blog 3 Dalam 1
Klik Sini !

shaiful zaidi said...

mcm2 citer atlit dan artis skrg...

azieazah said...

Klise! akaun kena ceroboh? lagi? huh!

hainom OKje said...

Emmm...entahlah korang ni...

Budak Kampung said...

childlish la

Pertandingan Mewarna Adik & Kakak Sertai

Hari ni adik & kakak masuk pertandingan mewarna. Tapi biasalah main dengan anak-anak pra sekolah ni, mak pak plak yang kalut mewarn...