Tuesday, January 15, 2013

7 Gambar Siti Nurhaliza Bertudung Penuh Sekitar Sambutan Hari Lahir ke-34

Siti Bertudung gaya Hana Tajima gitu, comel..

7 Gambar Siti Nurhaliza Bertudung Penuh Sekitar Sambutan Hari Lahir ke-34
Selamat Hari Lahir ke-34, nampak lebih muda dan remaja jer siti dengan penampilan terbaru beliau. Sempena ulang tahun kelahiran siti yang ke-34, beliau membuat satu penghijrahan dengan mengenakan hijab yang bertutup penuh dan takde jambul-jambul rambut depan dah..






Agaknya wartawan tu mesti tanya, ni Datuk Siti ke Hana Tajima.. (Siti mesti tergelak kecil dengar soalan tu..) Tak sangka jugak bila Siti Nurhaliza dan bertudung penuh ni memilih gaya bertudung ala-ala Hana Tajima gitu.. So sweet kak Siti Nurhaliza. Lepas ni mesti meletop plak gaya bertudung Hana Tajima versi Datuk Siti..




10 comments:

redza said...

comel pulak tengok isk

azi said...

cantiknya siti!!!memang nampak lebih muda bila bertudung..:)

ANIM said...

nampak lebih muda bila tudung berlitup

adda syuhada said...

waaa naper dia makin nmpk muda..i jeles nih....

Fiza Rahman said...

Nampak lagi cantik.

Knor said...

MCM REMAJA JE..CANTIK TAPI BAJU MASIH KETAT..

kasihredha said...

Tambah cantik

NzA said...

makin cute + comel..moga perubahan ini tidak hnya utk seketika....

ibuhebat said...

makin lama makin comey la dia.. dah slim.. dan alhamdulillah dah berhijrah..
Kenapa Shaklee pilihan saya

Pokok Manggis Depan Rumah said...

cantik..

Pertandingan Mewarna Adik & Kakak Sertai

Hari ni adik & kakak masuk pertandingan mewarna. Tapi biasalah main dengan anak-anak pra sekolah ni, mak pak plak yang kalut mewarn...