Thursday, November 15, 2012

Minum Petang Dengan Ramly Burger


Terbaikkkk...

boleh di kira sebagai menu minum petang ke tu? biasanya kalau minum petang mestilah kuih-kuih tradisional kan, ataupun goreng pisang pasang, murtabak, roti canai. Nak makan benda tu semua kena la beli kat luar. Aku malas nak keluar rumah, so masak & makan apa yang ada kat rumah.

Tapi, yang sebenornya anak aku si kakak tu suka makan daging burger + telur. Dah alang-alang hubby aku buatkan untuk anaknya, maknya pun teringin la jugak. Siap dihidangkan macam ni la rupanya beserta dengan tomato, sos cili & mayonis beserta dengan garfu & pisau lagi tu. Korang jangan heran la pulak, hubby aku ni memang camtu perangainya. Aku suruh masak daging jer tapi siap menghias lagi hidang untuk aku.



10 comments:

Acik Erna said...

Salam Maal Hijrah kasihsalina..Alhamdulillah beruntung tu..acik pun malas nak hias2 main makan je

yan's cottage said...

kira oklah tu....daging burger pun tak kisahlah janji ada yang tolong sajikan he heeee......

dayah ismail said...

salam akak
sedapnye..daging burger..hehe

ummiross said...

Sedap juga buat minum petang tu Salina.

YATZAKIE said...

wah bestnya ada org tlg watkan.huhu

azieazah said...

Bertuah sangat dah tu. Anak saya, saya paksa buat sendiri. hehehehe

redza said...

bila da berhias tu baru dpt membuka selera

syiela said...

bestnya kak.. kalau saya suka sangat nih :)

Kasih Salina said...

alahai...simple jer..

TiranaAduka said...

i like ramly burger since 1987.

Pertandingan Mewarna Adik & Kakak Sertai

Hari ni adik & kakak masuk pertandingan mewarna. Tapi biasalah main dengan anak-anak pra sekolah ni, mak pak plak yang kalut mewarn...