Tuesday, November 13, 2012

Jersi Baru Harimau Malaya Tersilap Tahun


NIKE telah memperkenalkan jersi baru skuad bola sepak negara atau Harimau Malaya 
untuk dipakai semasa AFF Suzuki Cup 2012 nanti.

Ringkas design jersi ni, kit terbaru daripada NIKE. Harga RM299

Sesi memperagakan bentuk badan yang tegap dan ada yang dan mula memboroi...
Corak jersi ini menyerupai pasukan kebangsaan 
yang memenangi kejohanan Pestabola Merdeka pada tahun 1958

Memori 1958: Rasanya inilah jersi yang dimaksudkan, tetap apa yang samanya? Adakah tersilap tahun?


17 comments:

Tihara said...

as salam

okay jugak jersi ni.. :)

hananhadila said...

erm ... menarik jugak laa design tuu ..

Knor said...

cukupkan aje rm300..taklah cantik sgt biasa2 je...

redza said...

terlalu simple

sape yg memboroi tu kekeke

ummiross said...

Ye lah kan Salina,jauh bezanya tu..

Kasih Salina said...

Tihara - ringkas tp menarik, tertarik..

Kasih Salina said...

hananhadila - harga pun sgt menarik RM299, cubalah (mcam iklan makanan pula)

Kasih Salina said...

Knor - aha...

Kasih Salina said...

redza - ehem, mesti tau dah tu...

Kasih Salina said...

ummiross - ummi, silap laporan akhbar rasanyer :(

man said...

Blh lah tahan..sila lah dtg ke blog sy..http://ajax85.blogspot.com

محمد رازيق said...

boleh tahan. hehe. cuma simple sikit. tq singgah blog, jgn serik mai lagi. hehe

ct rahani said...

rege x menahan betulkan.. hehe..

MulutPayau said...

menarik jugak jersi tu..tapi reganya yg tak tahan...

TiranaAduka said...

peminat setia ke sis?

mama aini said...

ehem..cantik !!

TiranaAduka said...

ehem2.

Pertandingan Mewarna Adik & Kakak Sertai

Hari ni adik & kakak masuk pertandingan mewarna. Tapi biasalah main dengan anak-anak pra sekolah ni, mak pak plak yang kalut mewarn...