Friday, October 5, 2012

Zed Zaidi Dikritik Ustaz Secara Langsung di RTM Pagi Tadi


Zed Zaidi sebagai Presiden Seniman membalas hujah
Rancangan TV berkonsepkan Islamik iaitu Fikrah jam 9.30-10.30 pagi tadi bersiaran dengan tajuk Akhlak Dalam Seni yang dipengerusi oleh Ustaz Ahmad Syukri Yusof. Panel pula dibarisi oleh Ustaz Mohd Zaidi Ramli (Jawi), Zed Zaidi (Presiden Seniman) dan Jurey Latif Rosli.

Tunduk sebagai tanda kurang setuju dalam diam...

Zed sekadar tergelak bila ditegur
Sekadar renungan:

Zed Zaidi berkata, apabila berlakon sebagai suami isteri walaupun kita tak nak berpegang tangan, tapi terpaksa. Sebab pengarah akan marah. Berpegang tangan untuk timbulkan realiti suami isteri dengan kemesraan.

Zed Zaidi juga berkata, babak bersosial di disko tak salah, untuk tunjukkan realiti orang berubah dari kejahilan kepada kebaikan.

Ustaz dengan tenang menjawab, realiti seperti itu tidak perlu! Seolah-olah apabila ada babak seorang lelaki dan perempuan naik motor atau berdua-duaan adalah selamat dan menjadi contoh tidak baik kepada penonton!




3 comments:

Unknown said...

itulag bezanya orang yang jahil berlagak bijak dalam agama..aper la mamat Zed ni.mcm bagus jerk..huhu

Kakzakie Purvit said...

Apa juga hukum yg telah digariskan dalam alquran itu tak boleh diubah. Kalau haram apa juga cara tetap haram tak ada tidak lagi...

inazamri said...

zed zaidi ni main cakap je...hukum mana leh buat main2 .ishhh

Pertandingan Mewarna Adik & Kakak Sertai

Hari ni adik & kakak masuk pertandingan mewarna. Tapi biasalah main dengan anak-anak pra sekolah ni, mak pak plak yang kalut mewarn...