Thursday, October 18, 2012

Gaya Apa Ni

Budak kecik ni dah tido pukul 9 pm tadi lagi dah..kejap lagi mesti dia bangun plak dan yang pastinya akan berjaga sampai ke pagi nanti.. kakak belum tidur lagi, tapi tu pun dah merapu meraban bercakapnya.. tanda-tanda org mau tido..

Gambar 1

Update 12.21pm: Gambar 1 kat atas tu, budak kecik nih tengak tido & kakak duk usik dia.. Gambar 2 ni plak 10 minit selepas Gambar 1 di ambil.. ganas betoi la budak nih.. pening kepala ibu daaaaaa...

Gambar 2: Ni lah acara adik selepas bangun tido..


14 comments:

khairul said...

Gaangnam...Kedah style ? haha

Aine Ainun said...

Awalnya tidoq, tp pstu berjga lagi ye? Penat main siang gaknya tu, hehe

Kasih Salina said...

@khairul: haha..betul la tu gangnam style membuta namanya..

Kasih Salina said...

@ AA:budak 2 beradik ni memang camtu selalu..kul 8 mlm dah mula nak tido, pastu bangun plak tgh mlm sebab siang depa tak tido..

Pokok Manggis Depan Rumah said...

hebat-hebat.. bagun dari tido terus buka Tab..hehehe..

Khalilah MNor said...

Comel betul gaye si kakak tu posing sebelah adik yg tgh tido. Org kalau bangun biasanya mamai lagi, adik mmg dahsyat fokus smpai mcm tu... Terima kasih sudi follow sy balik ye kak. :)

Kakzakie said...

Hilang hilang mengantuk Sali. Habis pukul berapa dia tidur balik :) Eloknya dia tak menangis tak apa..

Kasih Salina said...

@pokok manggis:budak2 kerjanya main jer lah tau..

Kasih Salina said...

@Khalilah:kakaknya jenis gedik..lagak mcm org besar dah..

Kasih Salina said...

@kakzakie:biasanya kalo adik bangun tido nangis2 sy buat bodo jer..pastu dia senyap lah..

ct rahani said...

comel gaya tido si adik.. sama jugak gaya tido ngan my aqeef.. hehe.. :)

nur said...

hi..blog walking here..singgah ler blog sy gak http://precioushandsatelier.blogspot.com/ tgk bunga2 cantik mekar dlm cara berbeza ssuai utk deko umah anda..

mama aini said...

ehem..kanak2 skrg tak blh berenggang dgn `tab` !!!.. :)

syiela said...

kalau jenis bangun balik ni jenuh juga...

tak meragam xpa.. biarkan aje dia

Pertandingan Mewarna Adik & Kakak Sertai

Hari ni adik & kakak masuk pertandingan mewarna. Tapi biasalah main dengan anak-anak pra sekolah ni, mak pak plak yang kalut mewarn...