Tuesday, October 16, 2012

Zizan Rupanya Gayat Hampir Pitam



Zizan yang kepeningan...
Tak ku sangka si pelawak popular, Zizan Razak yang nampak seperti ekstrem dan ganas cair gitu rupanya seorang yang gayat dan agak gementar untuk mencuba permainan ekstrem ketika berada di Jepun dalam travelog ‘Jejak Jepun Bersama Zizan’.

Zizan juga mencuba nasib menjadi ninja bidan terjun, itu pun dia juga bernasib baik dapat berlatih menjadi ninja kerana bukan calang-calang orang boleh belajar jadi ninja. Semua ni memang best lah dengan macam-macam tempat menarik dilawati, cuma waktu tayangan rancangan ni dulu agak kurang sesuai dengan jadual malam aku, huhu...so ada juga yang terlepas. Kadang-kadang sempatlah tengok ulangan, itupun tak sengaja tertengok sebab tak tau waktu ulangan. 



7 comments:

Knor said...

tak pernah lihat KS..

Kesuma Angsana said...

minat sgt kat jozan !

fiza said...

Alaaa...tak der astro.

ieda said...

ahahaha lawak lah dia nie
tapi akk pun x pernah tgk dia dlm program tuu ;)

Norzie hany said...

‘Jejak Jepun Bersama Zizan’....akak tak pernah tgk.

Deru Ombak said...

Hehehe..

Harap macho jer zizan ni eh.. :)

syiela said...

kadang2 tertengok juga.. best la kak suka tengok dia

Pertandingan Mewarna Adik & Kakak Sertai

Hari ni adik & kakak masuk pertandingan mewarna. Tapi biasalah main dengan anak-anak pra sekolah ni, mak pak plak yang kalut mewarn...