Friday, October 19, 2012

Selera Pagi - Citarasa dan Hidangan Dari Suami Tercinta



Selera Pagi - Citarasa dan Hidangan Dari Suami Tercinta


Assalamualaikum & Salam Sejahtera..


Dah tengahari ni, mesti semua dah makan pagi kan, aku plak makan pagi jam 11 pagi.. breakfast ke apa tu?

nah! menu pagi tadi, western ke apa pun aku tak tau la..hubby yang sedia dan hidangkan.. ni la gaya dia, selalunya menepati citarasa aku juga la..

hubby yang buat breakfast sebab aku keluar pagi tadi la & bukannya membuta daaa..

kenyang la jugak dengan Spaghetti Prawns Olia, daging burger, telur mata kerbau sebiji dan hirisan tomato..

 

15 comments:

c i k m a r ® said...

yum yum sedapnya...untunglah :)

Kakzakie said...

Kalau kakak kan abang buat macam ini walau tak sedap kakak akan kata sedaaap Sali. Sebab abang tak pandai hal dapur.

Untunglah Sali:)

YATZAKIE said...

wah bestnya suami masak.....sedpnye kak..jeles2,,hehe

Tihara said...

as salam,

sedapnye meu..bertuah :)

Ros said...

Salam ziarah...sedapnya...he.he.

Anum said...

nyum2

yan's cottage said...

bertuah you....punya suami pandai masak.....kalau yan tunggu buah yang tak gugurlah jawabnya he heee......

TiranaAduka said...

salam sis salina...
nice post....

ct rahani said...

untung suami pandai masak.. nampak sedap dua2 menu tuh.. :)

Mohamadazhan.com said...

salam kak, pertama kali singgah sini =)

masakan simple tapi menarik =)

fiza said...

wowww...untungnya suami pandai msk...

Dhiera nadhirah said...

kita yg tengok pn terliur ni~

~ana~ said...

wow...best nya tok laki rajin masok...huhuhu

mama aini said...

ehem en.papa tak pandai masak..hu2x..untunglah hb salina pandai masak..

syiela said...

untung la kak dapat hb yg rajin memasak

Pertandingan Mewarna Adik & Kakak Sertai

Hari ni adik & kakak masuk pertandingan mewarna. Tapi biasalah main dengan anak-anak pra sekolah ni, mak pak plak yang kalut mewarn...