Tuesday, October 9, 2012

10 Tip Cantik Di Mata Suami






1. Usah hanya berhias ketika ingin keluar bekerja atau bersiar-siar, sebaliknya tampil rapi di rumah supaya sedap mata suami memandang.

 2. Bersihkan diri dan mandi awal pagi walaupun ketika hari cuti, usah biar diri nampak selekeh hari cuti

3. Solek wajah dengan solekan natural yang sedap mata memandang

4. Harumkan tubuh dan rambut dengan pewangi yang digemari suami.

5. Pakai pakaian yang menarik untuk suami

6. Pastikan keadaan rumah juga bersih dan harum agar suami dan diri sendiri rasa segar dan selesa.

7. Hadiahkan suami dengan layanan istimewa dan senyuman menawan.

8. Menguruskan rumahtangga dengan sebaik-baiknya.

9. Menjaga anak-anak dengan penuh kasih sayang.

10. Jaga kecantikan dan kesihatan agar tampil anggun menawan untuk suami.


Sumber: Mingguan Wanita, 1-7 Jun 2012, M/S: 93


p/s: Jika buat dan amalkan 10 Tip Cantik Di Mata Suami ni, mesti setuju jer si suami bila isteri minta sesuatu..



10 comments:

yan's cottage said...

salam salina....
kalau semua isteri ikut tip nie mesti suami tak cari lain punya he heeeee....

mama_saly said...

salam salina..

semuanya betul dan sebagai isteri ,mjaga mata dan hidung suami itu penting..
tq share info bguna ni..:)

KhaiRin : anies said...

setuju!

Mizz ErMa said...

wah, tips yg menarik..nk kena praktis nih tp kdg2 tu xsempat nak berhias sbb kesuntukan masa..hm,

NzA said...

tip yg bagus utk diamalkan tu....

cik atie said...

Salam kak...

wah3x... insyaAllah, akan di amalkan nanti... :)

btw, akak di tag kat cni http://mutiaralife.blogspot.com/2012/10/impian-mampu-abg-stalker.html

Knor said...

6 HINGGA 9 TU KAKLAH..
TAPI YG LAIN2 TU TAMBPIL ANGGUN..TAKLAH ANGGUN SGT...KAT RUMAH T SHIRT DGN SELUAR PANJANG AJE..KADANG2 KAIN BATIK..KADANG2 KAIN PELIKAT..HEHEH

ANGGUN TAK..?mandi semestinyalah..lps mandi bedak pun tak pakai..natural beauty..hehe

YATZAKIE said...

boleh amalkan nih..hihi

Harith Iskandar said...

hehe stuju sgt2, tp bg lelaki bab melayan tu yg lg penting (pd sy lah), ... :)

syiela said...

compom suami sentiasa melekat kat rumah hehhehe

Pertandingan Mewarna Adik & Kakak Sertai

Hari ni adik & kakak masuk pertandingan mewarna. Tapi biasalah main dengan anak-anak pra sekolah ni, mak pak plak yang kalut mewarn...