Wednesday, January 25, 2012

Anak Asset Ke Syurga atau Neraka?

Dalam pada duk layan video kawin Ally Iskandar tu, jom sat kita tengok video ceramah agama yang boleh memberi manfaat dan memberi 1001 makna dalam hidup kita. Adakah kita mampu membawa anak kita ke syurga? Anak adalah anugerah Allah yang tak terhingga dan janganlah kita mempersia-siakan mereka hingga termasuk atau menjadi Ahli NERAKA. Nauzubillah.. 


 




4 comments:

Rose Johari said...

Sye sangat tersentuh sewaktu mdgr ceramah ini di FB...

Gombug said...

Dapatkan memori 50GB simpanan foto, muzik, video dan apa sahaja untuk telefon anda secara percuma hari ini dari www.Gombug.net! Sebelum 31 Dec 2012 - http://www.gombug.net/v1/BM/

mama aini said...

assalam salina..mama suka mendengar ceramah ustaz don ni kat TV Al-Hijrah !! best sgt ceramah2 dia !!!..besar kan tanggung jawab ibubapa..hu2x..

Salina said...

Mama..saya kd2 terlepas.yg saya kerap tgk mcm Semanis Kurma, Tanyalah Ustaz..halaqah sentuhan kalbu..antara top list, cuma kdg2 kena berebut dgn Kamila ni, maklumlah tv ada sebijik jer..huhu

Pertandingan Mewarna Adik & Kakak Sertai

Hari ni adik & kakak masuk pertandingan mewarna. Tapi biasalah main dengan anak-anak pra sekolah ni, mak pak plak yang kalut mewarn...