Monday, March 5, 2012

Semak Keputusan STPM 2011 Online Dan SMS



Klik pada MPM di atas pada 7 Mac 2012 untuk semak keputusan STPM
Semak Keputusan STPM 2011 Online Dan SMS: Jika korang ada adik-beradik atau anak yang sedang menunggu keputusan STPM masing-masing tapi malas tak sempat nak ke sekolah untuk semak keputusan pada Rabu 7 Mac nanti, jadi aku share kan alamat laman web untuk memudahkan calon-calon pilihanraya STPM 2011 menyemak keputusan STPM dengan cepat dan pantas sama ada melalui laman web Majlis Peperiksaan Malaysia atau MPM (sila klik logo di atas) bermula 12 tengahari pada tarikh yang sama ataupun terus melalui SMS dengan menaip STPM Result <jarak> No. Kad Pengenalan dan hantar ke 15888.

Semoga semua calon-calon STPM 2011 yang kesemuanya seramai 50,602 orang bersemangat menunggu keputusan peperiksaan masing-masing, dan jika kurang bagus...korang semestinya dah tahu keupayaan diri maka mungkin rezeki ada di tempat lain, kerana punca rezeki ada di mana-mana (sama ada menyambung pengajian teknikal ataupun terus bekerja) jika keputusannya okay, bagus mahupun cemerlang maka teruskan kemampuan anda untuk selangkah ke tahap yang lebih tinggi.



3 comments:

Kakzakie Purvit said...

Masa kakak dulu tak adalah cek online. Pergi sekolah dgn debaran macam nak pecah jantung - punyalah berdebar...

Kasih Salina said...

yer kakzakie, betul tu, lg best mcm tu..feel dia lain

mama aini said...

senang kan salina..semua melalui online je skrg ni..he2x..

Pertandingan Mewarna Adik & Kakak Sertai

Hari ni adik & kakak masuk pertandingan mewarna. Tapi biasalah main dengan anak-anak pra sekolah ni, mak pak plak yang kalut mewarn...