Thursday, March 8, 2012

Gambar Fasha Sandha dan Jejai Semasa Kursus Kawin



Cun jugak rupanya si Fasha ni bila dah bertudung ye. Tahniah buat Fasha dan Jejai kerana akan menamatkan zaman dara & duda  mereka tak lama lagi, tapi belum diumumkan bila akan berlangsungnya tarikh dan hari bahagia buat mereka berdua itu. Khabarnya gambar-gambar ni tersebar semasa Fasha dan Jejai menghadiri kursus kawin di Mahligai Firdaus, Setiawangsa


Menurut Fasha, dia sudah pun menerima lamaran Jejai dan memberitahu kekasihnya itu sudah pun bertemu dengan keluarganya untuk merisik.



5 comments:

Mizz ErMa said...

fasha nih cantik kan..hehe misti lagi berseri2 bila da jadi pengantin nanti..

miss daya said...

hmm.. finally akan kawen gak.. huhu penat dah dengar drama nora-fasha-jejai ni..

Aine Ainun said...

Masanya dah sampai...semoga berkekalan hendaknya..;)

mama aini said...

ehem walaupun tak berapa minat kat fasha..mama tetap doakan semuga berkekalan hingga kepelamin..amin..

Salina said...

semoga dia bahagia bersama pilihan hati dia kan? kalo dah jodoh x kan ke mana..

Pertandingan Mewarna Adik & Kakak Sertai

Hari ni adik & kakak masuk pertandingan mewarna. Tapi biasalah main dengan anak-anak pra sekolah ni, mak pak plak yang kalut mewarn...